Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

lördag, mars 17, 2007

Till faster med familj

Tusen tack för blommorna!

Såhär ser de ut.

Man blir gladare än man tror av att få blommor. Speciellt blomsterbud! Och särskilt när det är världens snyggaste bukett.

Jag har precis haft besök av tre kompisar som kom på fika. Med sig hade de en bukett tulpaner, en ask Noblesse samt en kasse full av tidningar och en pocketbok. Det är jättebra att vara "sjuk"(skriven). ;) Efter att ha varit extremt trött idag blev jag lite piggare av besöket.

2 veckor och 3 dagar efter op