Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

lördag, maj 05, 2007

Det rycker i ärret

Sedan några dagar tillbaka har jag börjat få ont i högerknät igen. Har ingen aning om varför, men det stör mig. Det var ju ett tag sedan jag fick reiki nu, så jag ska få lite på måndag, så får vi se om det blir bättre.

För övrigt rycker det i ärret ibland. Det är lite småobehagligt, men mest irriterande. Det är i sidan, lite upp mot ryggen som det rycker. Mamma som har ett ärr på armen, säger att det ryckte och stramade i hennes ärr i flera år... Trevligt.

9 veckor och 3 dagar efter op