Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

onsdag, juni 13, 2007

En varm och en kall fot

Jag har fått klarhet från min läkare angående att jag har en varm och en kall fot. Den högra foten är kall (normaltempererad) och den vänstra är varm och torr (den svettas inte). Detta beror på att man vid operationen har skadat det sympatiska nervsystemet. Detta brukar tydligen bli bättre med tiden. Jag som alltid har kalla fötter tycker att det är ganska skönt att den vänstra foten är varm och skulle gärna låta det gå över till högerfoten också...

15 veckor efter op