Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

söndag, juli 29, 2007

Frisk, nästan

Nu har jag haft semester i en vecka. Veckan har tillbringats på ett stormande Östersjön och i ett vackert Tallinn tillsammans med en vän. Inga problem att resa eller att gå omkring hela dagarna, kan jag tala om. Fötterna blev lite trötta, men ryggen bryr sig inte.

Sista veckan innan semestern gick jag upp och jobbade full tid - och det var inga problem.

Frisk alltså, nästan. Har åkt på världens halsinflammation och fick åka till akuten idag, för andra gången den här sommaren. Men nu har jag fått både antibiotika och smärtstillande, så att jag efter två dygn utan mat äntligen kan få i mig lite föda igen...

21 veckor och 4 dagar efter op