Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

onsdag, juli 11, 2007

Från 2 till 4 till 6,5 timmar

I två veckor jobbade jag 25%. Det kändes fånigt lite. Nu har jag snart jobbat 50% i två veckor. Det känns också lite. Nästa vecka går jag därför upp på 75%, vilket är min normala arbetstid. Med tanke på att jag idag efter mina fyra timmar stannade en timme och käkade lunch och därefter åkte till en kompis och satt och fikade i ett par timmar, är det ju tydligt att 75% inte är några problem.

Tiden går fruktansvärt fort. Snart har jag semester. Sedan är jag läkt.

19 veckor efter op