Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

torsdag, februari 01, 2007

28 februari

Efter att ha tjatat på ortopeden i Linköping i fem veckor har det nu gett resultat. Idag fick jag ett telefonsamtal där jag fick ett datum. Den 27 februari åker jag alltså till Linköping för att dagen därpå opereras. Skitbra att det faktiskt blir vecka 9, det hade jag slutat hoppas på. Men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Helst det sistnämnda, men jag är ju trots allt på jobbet. Ska jobba vidare. Försöka koncentrera mig på det jag är här för att göra och skingra tankarna.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ååh , vad kul att du fått datum , mamma har ringt men då hade dom inte schema för narkosläkare ännu ..

2/01/2007 05:23:00 em  
Blogger Johanna said...

elin: Precis vad de har sagt till oss. Men nu verkade alltså schemat kommit. Ligg på, det har vi gjort och det har ju visat sig ge resultat!

2/01/2007 06:06:00 em  
Anonymous Anonym said...

dom har jätte nåra narkosläkare just nu tydligen verkligen dåligt .. Jo ska ligga på o hoppas på tid

2/01/2007 08:08:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home