Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

söndag, februari 25, 2007

Aaaandas...

Och plötsligt blev jag sjukligt nervös. Ont i magen. Hjälp. Min känsla kanske beror på annat också, men vad det än är så är det inte roligt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Johanna,

Jag har skrivit till dig tidigare, Amandas mamma. Amanda väntar på operationstid i Malmö. Fick ett svar att det hon är uppsatt till operation, hjälp! hann jag innan jag läste vidare att förnärvarande är det 12 till 18 månaders kö....... Så det lär väl dröja.

Jag vill bara önska dig lycka till med operationen.

Åsa

2/26/2007 01:55:00 em  
Blogger Johanna said...

Åsa, åh, hjälp vilken lång tid hon verkar få vänta! Tack för lycka till:et.

2/26/2007 05:02:00 em  
Anonymous Anonym said...

Amandas mamma: De är väldigt jobbigt att vänta länge för mig tog det 1 år (!!!!!) , dom sa att jag skulle få nov-dec förra året nu har jag fått 27 mars i stället *suck*

2/27/2007 12:03:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home