Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

söndag, februari 11, 2007

Labil - jag?

Nu börjar det bli känsligt att prata om det. Men det går så upp och ner att jag blir tokig. Idag började jag nästan gråta när jag såg reprisen av när Ebba Hultkvist dansar i Let's Dance - hon hade ju så rak rygg!

Herregud.

Och jag tänker på Liza som opereras imorgon. Jag kommer ha dig i tankarna hela dagen!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag ska opereras den 27 mars =)Hoppas de går bra för dej då=)

2/11/2007 05:24:00 em  
Blogger Johanna said...

elin: Okej! En månad efter mig alltså. Det går säkert bra för oss båda.

2/11/2007 06:50:00 em  
Anonymous Anonym said...

mm, kan ju alltid hoppas det =)

2/11/2007 07:47:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home