Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

tisdag, februari 13, 2007

Lugnare

Jag smsade Liza (som igår opererade sin rygg). Jag var tvungen att höra hur hon mådde och om allt gått bra och jag skrev att jag helst inte vill veta om det är så att hon har jätteont och mår jättedåligt. Jag fick svar. Hon skrev att jag ska veta att när jag vaknar gör det inte alls ont. Hon sov mest och tiden gick långsamt. Hon skulle ta lite smärtstillande igen och sova lite till.

Och jag blev mycket lugnare.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul att det hade gått bra än så länge för henne då =)

2/14/2007 07:23:00 fm  
Blogger Johanna said...

elin: Ja, verkligen. Och att det inte gör ont när man vaknar var lugnande... :)

2/14/2007 07:30:00 fm  
Anonymous Anonym said...

sjukhusen är väldigt bra på att hålla nere smärtan och har man ont så får man mer smärtlindrande.

Sara

2/14/2007 08:04:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home