Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

måndag, oktober 15, 2007

Oroliga föräldrar

Jag blir alldeles rörd av oroliga mammor och pappor som har hittat den här bloggen och mailar mig med frågor. Ni är jättevälkomna, det är roligt med respons och jag svarar så gott jag kan utifrån mina egna erfarenheter. Under Frågor och svar har jag dessutom samlat lite svar på frågor som jag har fått.

7,5 månader efter op

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag Har Oxå Skolios .. fast jag har en lätt skolios , är glad att jag än så länge slipper opereras: )
Läkarna Tror att de blir bättre om jag går till en sjukgymnast men har redan gjort de 4 år och det hjälper inte så jag tänkte fråga ifall du har något råd . som hjälper /hjälpte dig ?.

Du kan svara på ..Abb3di@hotmail.com

11/21/2007 12:39:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home