Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

onsdag, februari 27, 2008

För ett år sedan...

...lades jag in på sjukhuset för att operera mig dagen efter. Gud, att det kan gå så fort! Det trodde jag aldrig innan jag skulle genomgå allt.

Till vänster här på bloggen, om man scrollar ner lite, så finns det en rubrik det det står "JAG SKREV FRÅN SJUKHUSSÄNGEN". Där finns alla mina blogginlägg från veckan i min säng på Universitetssjukhuset i Linköping.

1 år efter op

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Johanna,
Vilken otroligt bra blogg du har! Jag skall själv till Linköping imorgon för en koll, jag har inte gjort någon operation ännu.. Förra gången drog jag mig ur i sista sekund, var inte rätt tidpunkt i mitt liv, eftersom jag levde ett vagabondliv på heltid ;-. Vi får se om jag är tillräckligt modig för att fatta samma beslut som du. Jag är även lite äldre än du så vi får se vad Peter säger eftersom skelettet blir stelare och stelare för varje år som går.

// Johanna

12/01/2008 08:21:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home