Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

tisdag, februari 12, 2008

Modell efter skoliosoperation

Josie Chapman från London kunde inte stå rakt, skriver Aftonbladet. Hon opererades för sin skolios och är nu modell. Läs artikeln här.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej jag är en tjej som heter sandra är 16 år gammal och har också haft skolios och blivit opererad för det så jag har också titan skruvar i min rygg jag var jätte krokig rygg hade jag förut vad kul att du har gått till final du kan skriva tillbaka tack

1/12/2009 11:49:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home