Skolios, ur min synvinkel

I februari 2007 opererades jag för skolios i Linköping. Skolios är en snedvridning av ryggraden. Den är böjd åt höger eller vänster om man ser den bakifrån. Här får du följa mina tankar inför och efter operationen, och du får höra mina berättelser om hur jag upplever skoliosen. Förutom bloggen når du mig på barajagjohanna@hotmail.com

söndag, december 16, 2007

Jag tar igen det jag missade...

Igår kom jag hem från Paris. Det känns som om jag definitivt har tagit igen det där halvåret som jag "missade". I slutet av juli åkte jag till Tallinn. I slutet av augusti åkte jag till Cypern. I mitten av oktober besökte jag London. Och nu har jag varit i Paris. Från och med slutet av augusti har jag dessutom pluggat och jobbat häcken av mig. Tyvärr har jag inte hunnit träna så mycket som jag velat, men det ska bli andra bullar nästa termin.

God jul, gott folk!

9,5 månader efter op